Naczepa z ruchomą podłogą
Podnieś standardy przewozu z naszymi innowacyjnymi naczepami.
Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą NOVA
Naczepa z ruchomą podłogą to wyjątkowe rozwiązanie, które zapewnia elastyczność i efektywność w transporcie ciężarowym. Dzięki systemowi Cargo-Floor, składającemu się z 21 profili aluminiowych o grubości 6mm i możliwości przesuwu o około 200 mm, ładowanie i rozładunek stają się szybsze i bardziej ergonomiczne. Dodatkowo, sterowanie elektroniczne rozładunku naczepy wyposażone jest w pilot z 10-metrowym przewodem, umożliwiając precyzyjną kontrolę nad operacją bez konieczności opuszczania kabiny kierowcy. Skrzynia ładunkowa, wykonana z profili aluminiowych bocznych o grubości 30mm i wewnętrznej ścianki 3mm, zapewnia solidność i trwałość, a także łatwość w utrzymaniu czystości dzięki przesuwnej ścianie z bocznymi szczotkami.
Dzięki takim rozwiązaniom, naczepa z ruchomą podłogą to doskonały wybór dla firm transportowych, które cenią sobie wydajność i elastyczność w obsłudze różnorodnych ładunków.
Typ
wyładowcza z ruchomą podłogą
Rama
stalowa
Skrzynia ładunkowa
aluminiowa
Pojemność muldy
ok. 92 m3
Zastosowanie
materiały sypkie, towary spaletyzowane, materiały budowlane
Korzyści
01
Elastyczność załadunku
Ruchoma podłoga umożliwia łatwe dostosowanie przestrzeni ładunkowej do różnych wymiarów i typów ładunku, co zwiększa elastyczność operacyjną.
02
Samodzielny rozładunek
Naczepy z ruchomą podłogą umożliwiają szybki i efektywny rozładunek, nie wymagając użycia systemu wywrotu, co zwiększa niezależność i elastyczność operacyjną.
03
Zwiększone bezpieczeństwo
Stabilna konstrukcja ruchomej podłogi zapewnia równomierne rozłożenie ciężaru ładunku, co przekłada się na zwiększone bezpieczeństwo podczas transportu.
04
Redukcja kosztów eksploatacji
Dzięki możliwości wykorzystania jednej naczepy do różnorodnych zadań transportowych, naczepy z ruchomą podłogą pozwalają na optymalizację wykorzystania zasobów floty, co przekłada się na redukcję kosztów eksploatacji.
Rama i podwozie
Pod naczepą kryje się solidna konstrukcja, która zapewnia wytrzymałość a także stabilność i bezpieczeństwo podczas każdej podróży.
Podwozie
Podwozie spawane z konstrukcji stalowej / aluminiowej*
Oś
Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – bębnowy lub tarczowy. Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t
Pierwsza oś
Podnoszona automatycznie
Nogi podporowe
Dwuzakresowe nogi podporowe naszych naczep zapewniają stabilność podczas załadunku i rozładunku, umożliwiając obsługę w różnych warunkach terenowych oraz przy różnych obciążeniach.
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe
i zderzak tylny zgodny z ECE
Płyta sprzęgu
Wyposażenie naszych naczep w płytę sprzęgu z 2-calowym sworzniem królewskim JOST gwarantuje bezpieczne połączenie z ciągnikiem, a także łatwą obsługę i minimalizację ryzyka awarii.
Koła
- Felgi stalowe w kolorze srebrnym
- ogumienie 385/65 R 22,5 – 6szt. marki GOODYER
Instalacja pneumatyczna
- Układ zgodnie z ECE
- Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
- Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)
Układ hamulcowy
– układ hamulcowy zgodny z ECE
– Automatyczna regulacja siły hamowania
– hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3
– System antyblokujący EBS 2S/2M
Instalacja elektryczna
- 24 V zgodna z przepisami ECE i ADR
- 2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
- 2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
- 2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- światła obrysowe na bokach naczepy
- Oświetlenie boczne
- Tablice odblaskowe
Skrzynia ładunkowa
Skrzynia ładunkowa została starannie zaprojektowana, aby dostarczyć efektywność transportu, wygodę użytkowania i estetyczny wygląd.
Podłoga system Cargo-Floor
21 profili aluminiowych o grubości 6mm i długości przesuwnej ok. 200 mm. Sterowanie elektroniczne rozładunku naczepy wraz z pilotem wyposażonym w 10m przewód (sterowanie umocowane w wodoodpornej skrzyni).
Skrzynia
Skrzynia wykonana z profili aluminiowych bocznych 30mm z wewnętrzną ścianką 3mm, zewnętrzny 2m, spawy punktowe
Tylne zamknięcie
Drzwi dwuskrzydłowe symetryczne, każda strona zamykana na 2 zamki oraz 4 rygle.
Ściana przesuwna
Ściana przesuwna z bocznymi szczotkami w celu oczyszczenia skrzyni podczas rozładunku.
Belki
Belki spinające ściany boczne wraz z ich mocowaniem - uchylne.
Skrzynia ładunkowa
- Podest mocowany do muldy pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
- Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie na 4 pasy
- W górnej części trzy pałąki wyjmowane do podtrzymywania plandeki
- Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
- Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnych drzwiach
Lakierowanie
- wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
- lakierowanie w komorze lakierniczej
- rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021 lub czerwony RAL 3002
- mulda lakierowana w kolorze srebrny RAL 9007 lub czerwony 3002
Inne
- 2 kliny z mocowaniem
- 6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
- pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- drabinka aluminiowa
- złącza hydrauliczne wyprowadzone na ścianie przedniej naczepy
- lanca do zaciągania plandeki
- tablice wyróżniające szt. 2
- logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy
Wyposażenie opcjonalne
- kosz na koło zapasowe
- koło zapasowe
- licznik kilometrów
- skrzynka na gaśnicę
- gaśnica 6 kg
- kolor niestandardowy
- grafika reklamowa klienta
- uchwyty promowe
- uchwyty mocowania ładunku
- tablice ostrzegawcze
- felgi aluminiowe
- rama nośna aluminiowa
Dane techniczne
Pojemność muldy
ok. 92 m3
Długość wewnętrzna
ok 13 620 mm
Szerokość wewnętrzna
ok. 2 480 mm
Wysokość wewnętrzna
ok. 2 700 mm
Dopuszczalna masa całkowita
ok. 35 000 kg
Pliki do pobrania
Każdy szczegół, każda cecha i każdy aspekt naczepy jest wyjątkowy. Poznaj je wszystkie.
Odkryj naszą bogatą ofertę
Zachęcamy do zapoznania się z naszą szeroką gamą produktów, gotowych sprostać nawet najbardziej wymagającym potrzebom w transporcie ciężarowym.