Firanka
Podnieś standardy przewozu z naszymi innowacyjnymi naczepami.
Naczepa kurtynowa firanka NOVA
Naczepy kurtynowe firanki to wszechstronne rozwiązanie w transporcie, zapewniające skuteczną ochronę ładunku oraz elastyczność w załadunku i rozładunku. Dzięki swojej konstrukcji, naczepy te są idealne do transportu różnorodnych towarów, a ich wygodne rozwiązania ułatwiają codzienną pracę przewoźników.
Typ
firanka
Rama
stalowa
Ilość europalet
34 szt.
Masa własna
6900 kg
Zastosowanie
towary spaletyzowane, materiały budowlane
Korzyści
01
Elastyczność załadunku i rozładunku
Dzięki możliwości otwierania i zamykania firanek, naczepy kurtynowe umożliwiają szybki dostęp do ładunku, co zwiększa wydajność logistyczną.
02
Ochrona ładunku
Solidna konstrukcja oraz materiały używane do produkcji firanek zapewniają skuteczną ochronę ładunku przed warunkami atmosferycznymi i innymi czynnikami zewnętrznymi.
03
Wielofunkcyjność
Naczepy kurtynowe mogą być wykorzystywane do transportu różnorodnych towarów, od lekkich i objętościowych po ciężkie i nietypowe, co sprawia, że są uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych branż i sektorów.
04
Dostosowanie do potrzeb klienta
Dostępność różnych rozmiarów i opcji konfiguracyjnych pozwala dostosować naczepę kurtynową do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta, zapewniając optymalne rozwiązanie logistyczne.
Rama i podwozie
Pod naczepą kryje się solidna konstrukcja, która zapewnia wytrzymałość a także stabilność i bezpieczeństwo podczas każdej podróży.
Rama
Konstrukcja stalowa wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości gat. S355J
Oś
3-osie tarczowe SAF, Mercedes - obciążenie techniczne osi do 9000 kg (tarcza ϕ 430mm). Zawieszenie pneumatyczne
Nogi podporowe
Dwuzakresowe nogi podporowe naszych naczep zapewniają stabilność podczas załadunku i rozładunku, umożliwiając obsługę w różnych warunkach terenowych oraz przy różnych obciążeniach.
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe
i zderzak tylny zgodny z ECE
Płyta sprzęgu
Wyposażenie naszych naczep w płytę sprzęgu z 2-calowym sworzniem królewskim JOST gwarantuje bezpieczne połączenie z ciągnikiem, a także łatwą obsługę i minimalizację ryzyka awarii.
Koła
- Felgi stalowe
- ogumienie 385/65 R 22,5 – 7 szt.
Instalacja pneumatyczna
- dwuprzewodowy pneumatyczny system hamowania zgodny z ECE
- hamulec parkingowy – siłownik mambranowo- sprężynowy na 2 i 3 osi
- manometr pomiaru ciśnienia
- zawór poziomowania platformy H-S
- gniazdo EBS, złącze pneumatyczne w kolorze czerwonym i żółtym zamontowane na ścianie przedniej
Układ hamulcowy
- tarczowy zgodny z ECE
- automatyczna regulacja hamulców
- system antyblokujący EBS zgodne z ADR
Instalacja elektryczna
- 24 v zgodna z przepisami ECE i ADR
- światła tylne zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi
- oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- światła obrysowe
- oświetlenie boczne
- tablice odblaskowe
- 2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazda ABS/EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących
Skrzynia ładunkowa
Skrzynia ładunkowa została starannie zaprojektowana, aby dostarczyć efektywność transportu, wygodę użytkowania i estetyczny wygląd.
Ściana przednia
Słupy aluminiowe przykręcane, wypełnienie ściany anodowanym profilem aluminiowym
Tylne zamknięcie
Drzwi tylne do wysokości dach z ryglami wewnętrznymi, wykonane z anodowanych profili aluminiowych.
Plandeka
Dwa niezależne przesuwane boki plandeki. Plandeka 900gr/m2 w kolorze srebrnym. Opcjonalnie: kolor niestandardowy, grafika reklamowa klienta.
Dach
Dach VERSUS lub EDSCH z profili aluminiowych, przesuwny niezależnie do przodu naczepy.
Skrzynia ładunkowa
- uchwyty do mocowania ładunku, umieszczone w bocznych obrzeżach – 16 szt.
- kłonice przesuwane HESTAL – 3 pary z mocowaniem górnym na rolkach
- pomiędzy kłonicami 4 rzędy desek drewnianych (łaty)
- 1 rząd przypodłogowych profili aluminiowych H=150 mm
- naciąg kurtyny umieszczony z tyłu naczepy
- podłoga ze sklejki wodoodpornej sklejki antypoślizgowej gr. 30 mm dopuszczalny nacisk osi wózka widłowego 5500 kg
- odboje gumowe zabezpieczające tył naczepy
- odboje gumowe zamontowane pod burtami – 3 pary
Lakierowanie
- wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
- lakierowane w komorach lakierniczych standardowo na kolor; czerwony RAL 3002, grafit RAL 7021
Inne
- 2 kliny pod koła z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem z wyposażeniem; klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy
- 4 błotniki, tylne błotniki z chlapaczami
- drabinka umożliwiająca swobodne wejście na skrzynię ładunkową, zamontowana pod tylnym obrzeżem
- kosz na jedno koło zapasowe
- pasy spinające portal
- tablice wyróżniające
- oznakowanie pojazdu zgodne z regulaminem 48 ECE
Wyposażenie opcjonalne
- skrzynia aluminiowa lub stalowa na palety
- koło zapasowe
- pierwsza oś podnoszona
- licznik kilometrów
- skrzynka na gaśnicę
- gaśnica 6 kg
- kolor niestandardowy
- grafika reklamowa klienta
- uchwyty promowe
- deska aluminiowa h=100 mm/szt 32
- deska aluminiowa h=150 mm/szt 8
- hydraulicznie podnoszony drugi poziom dachu (+50mm)
- Certyfikat "BEZPIECZNY ŁADUNEK" zgodnie z Normą VDI 2700 EN12195-1
- burta 400 mm, 600mm, 1000mm
- system mocowania ładunku SAFETY LOCK
Dane techniczne
Ilość europalet
34 szt.
Długość wewnętrzna
13 650 mm
Szerokość wewnętrzna
2 480 mm
Wysokość wewnętrzna
2 800 mm
Dopuszczalna masa całkowita
36 000 kg
Pliki do pobrania
Każdy szczegół, każda cecha i każdy aspekt naczepy jest wyjątkowy. Poznaj je wszystkie.
Odkryj naszą bogatą ofertę
Zachęcamy do zapoznania się z naszą szeroką gamą produktów, gotowych sprostać nawet najbardziej wymagającym potrzebom w transporcie ciężarowym.