Naczepa z ruchomą podłogą

Podnieś standardy przewozu z naszymi innowacyjnymi naczepami.

Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą NOVA

Naczepa z ruchomą podłogą to wyjątkowe rozwiązanie, które zapewnia elastyczność i efektywność w transporcie ciężarowym. Dzięki systemowi Cargo-Floor, składającemu się z 21 profili aluminiowych o grubości 6mm i możliwości przesuwu o około 200 mm, ładowanie i rozładunek stają się szybsze i bardziej ergonomiczne. Dodatkowo, sterowanie elektroniczne rozładunku naczepy wyposażone jest w pilot z 10-metrowym przewodem, umożliwiając precyzyjną kontrolę nad operacją bez konieczności opuszczania kabiny kierowcy. Skrzynia ładunkowa, wykonana z profili aluminiowych bocznych o grubości 30mm i wewnętrznej ścianki 3mm, zapewnia solidność i trwałość, a także łatwość w utrzymaniu czystości dzięki przesuwnej ścianie z bocznymi szczotkami.
Dzięki takim rozwiązaniom, naczepa z ruchomą podłogą to doskonały wybór dla firm transportowych, które cenią sobie wydajność i elastyczność w obsłudze różnorodnych ładunków.

Typ

wyładowcza z ruchomą podłogą

Rama

stalowa

Skrzynia ładunkowa

aluminiowa

Pojemność muldy

ok. 92 m3

Zastosowanie

materiały sypkie, towary spaletyzowane, materiały budowlane

Korzyści

Naczepa NOVA, naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą

01

Elastyczność załadunku

Ruchoma podłoga umożliwia łatwe dostosowanie przestrzeni ładunkowej do różnych wymiarów i typów ładunku, co zwiększa elastyczność operacyjną.

02

Samodzielny rozładunek

Naczepy z ruchomą podłogą umożliwiają szybki i efektywny rozładunek, nie wymagając użycia systemu wywrotu, co zwiększa niezależność i elastyczność operacyjną.

03

Zwiększone bezpieczeństwo

Stabilna konstrukcja ruchomej podłogi zapewnia równomierne rozłożenie ciężaru ładunku, co przekłada się na zwiększone bezpieczeństwo podczas transportu.

04

Redukcja kosztów eksploatacji

Dzięki możliwości wykorzystania jednej naczepy do różnorodnych zadań transportowych, naczepy z ruchomą podłogą pozwalają na optymalizację wykorzystania zasobów floty, co przekłada się na redukcję kosztów eksploatacji.

Rama i podwozie

Pod naczepą kryje się solidna konstrukcja, która zapewnia wytrzymałość a także stabilność i bezpieczeństwo podczas każdej podróży.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system cargo-floor - podwozie

Podwozie

Podwozie spawane z konstrukcji stalowej / aluminiowej*

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - układ jezdny, trzy osie, trzyosiowy

Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – bębnowy lub tarczowy. Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - układ jezdny, trzy osie, trzyosiowy

Pierwsza oś

Podnoszona automatycznie

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - nogi podporowe

Nogi podporowe

Dwuzakresowe nogi podporowe naszych naczep zapewniają stabilność podczas załadunku i rozładunku, umożliwiając obsługę w różnych warunkach terenowych oraz przy różnych obciążeniach.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - boczne zabezpieczenia

boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe

i zderzak tylny zgodny z ECE

Naczepa NOVA, wywrotka aluminiowa KW - płyta sprzęgu

Płyta sprzęgu

Wyposażenie naszych naczep w płytę sprzęgu z 2-calowym sworzniem królewskim JOST gwarantuje bezpieczne połączenie z ciągnikiem, a także łatwą obsługę i minimalizację ryzyka awarii.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - oświetlenie
Koła

- Felgi stalowe w kolorze srebrnym
- ogumienie 385/65 R 22,5 – 6szt. marki GOODYER

- Układ zgodnie z ECE
- Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
- Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)

– układ hamulcowy zgodny z ECE
– Automatyczna regulacja siły hamowania
– hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3
– System antyblokujący EBS 2S/2M

- 24 V zgodna z przepisami ECE i ADR
- 2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
- 2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
- 2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- światła obrysowe na bokach naczepy
- Oświetlenie boczne
- Tablice odblaskowe

Skrzynia ładunkowa

Skrzynia ładunkowa została starannie zaprojektowana, aby dostarczyć efektywność transportu, wygodę użytkowania i estetyczny wygląd.

Naczepa NOVA, naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą

Podłoga system Cargo-Floor

21 profili aluminiowych o grubości 6mm i długości przesuwnej ok. 200 mm. Sterowanie elektroniczne rozładunku naczepy wraz z pilotem wyposażonym w 10m przewód (sterowanie umocowane w wodoodpornej skrzyni).

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - skrzynia ładunkowa aluminiowa

Skrzynia

Skrzynia wykonana z profili aluminiowych bocznych 30mm z wewnętrzną ścianką 3mm, zewnętrzny 2m, spawy punktowe

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - tylne zamknięcie drzwi dwuskrzydłowe

Tylne zamknięcie

Drzwi dwuskrzydłowe symetryczne, każda strona zamykana na 2 zamki oraz 4 rygle.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - skrzynia ładunkowa aluminiowa

Ściana przesuwna

Ściana przesuwna z bocznymi szczotkami w celu oczyszczenia skrzyni podczas rozładunku.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - belki spinające ściany

Belki

Belki spinające ściany boczne wraz z ich mocowaniem - uchylne.

NOVA Naczepa samowyładowcza z ruchomą podłogą, system Cargo-floor - układ jezdny, trzy osie, trzyosiowy
Skrzynia ładunkowa

- Podest mocowany do muldy pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
- Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie na 4 pasy
- W górnej części trzy pałąki wyjmowane do podtrzymywania plandeki
- Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
- Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnych drzwiach

- wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
- lakierowanie w komorze lakierniczej
- rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021 lub czerwony RAL 3002
- mulda lakierowana w kolorze srebrny RAL 9007 lub czerwony 3002

- 2 kliny z mocowaniem
- 6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
- pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- drabinka aluminiowa
- złącza hydrauliczne wyprowadzone na ścianie przedniej naczepy
- lanca do zaciągania plandeki
- tablice wyróżniające szt. 2
- logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy

- kosz na koło zapasowe
- koło zapasowe
- licznik kilometrów
- skrzynka na gaśnicę
- gaśnica 6 kg
- kolor niestandardowy
- grafika reklamowa klienta
- uchwyty promowe
- uchwyty mocowania ładunku
- tablice ostrzegawcze
- felgi aluminiowe
- rama nośna aluminiowa

Dane techniczne

Pojemność muldy

ok. 92 m3

Długość wewnętrzna

ok 13 620 mm

Szerokość wewnętrzna

ok. 2 480 mm

Wysokość wewnętrzna

ok. 2 700 mm

Dopuszczalna masa całkowita

ok. 35 000 kg

Wymiary naczepy z ruchomą podłogą NOVA

Pliki do pobrania

Każdy szczegół, każda cecha i każdy aspekt naczepy jest wyjątkowy. Poznaj je wszystkie.

Odkryj naszą bogatą ofertę

Zachęcamy do zapoznania się z naszą szeroką gamą produktów, gotowych sprostać nawet najbardziej wymagającym potrzebom w transporcie ciężarowym.

Wywrotki

Najlepsze narzędzie w Twojej flocie.

Kurtynowe

Stylowy transport. Odkryj potencjał naszych naczep kurtynowych.

Ruchoma podłoga

Precyzyjny kontrolowany rozładunek.

Kłonicowe leśne

W lesie i poza nim. Nasze naczepy kłonicowe gotowe na wyzwania.

Platformowe

Nadzwyczajna wydajność i elastyczność.

Specjalistyczne

Wózek Dolly dla zrównoważonego transportu ciężkiego.

Wywrotki
Plandekowe
Ruchoma podłoga
Kłonicowe
Skrzyniowe
Specjalistyczne

< DRAG >