Mulda aluminiowa
Podnieś standardy przewozu z naszymi innowacyjnymi naczepami.
Wywrotka tylnozsypowa z muldą aluminiową NOVA
Odkryj niezawodność i lekkość naszych wywrotek z muldą aluminiową. Wyjątkowa kombinacja solidnej konstrukcji i minimalnej wagi zapewnia nie tylko efektywny transport, ale także oszczędność paliwa i większą ładowność. Dzięki innowacyjnemu designowi i wysokiej jakości materiałom, nasze naczepy są gotowe sprostać nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom transportowym.
Typ
wywrotka
Rama
stalowa
Skrzynia
aluminiowa
Pojemność
26 - 66 m3
Zastosowanie
płody rolne, materiały budowlane
Korzyści
01
Lekkość
Konstrukcja z aluminium sprawia, że wywrotki są znacznie lżejsze niż tradycyjne naczepy, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i większą ładowność.
02
Wytrzymałość
Pomimo niskiej wagi, aluminium jest wyjątkowo wytrzymałym materiałem, co gwarantuje niezawodność i trwałość naczepy nawet w trudnych warunkach pracy.
03
Oszczędność kosztów
Dzięki lekkości i wytrzymałości aluminium, użytkowanie wywrotek z muldą aluminiową przekłada się na niższe koszty eksploatacji i konserwacji w porównaniu z naczepami wykonanymi z innych materiałów.
04
Optymalizacja efektywności
Minimalna waga aluminium pozwala na zwiększenie ładowności naczepy, co umożliwia transport większych ładunków przy zachowaniu optymalnej wydajności paliwa.
Rama i podwozie
Pod naczepą kryje się solidna konstrukcja, która zapewnia wytrzymałość a także stabilność i bezpieczeństwo podczas każdej podróży.
Podwozie stalowe
Nasze wywrotki charakteryzują się solidnym podwoziem stalowym, wykonanym ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18G2A / Domex, co gwarantuje stabilność i długotrwałą wytrzymałość naczepy w trudnych warunkach drogowych.
Agregat jezdny trzyosiowy
Kompletny trzyosiowy agregat jezdny, dostępny w naszych naczepach, pochodzi od renomowanych producentów, takich jak SAF, BPW i Mercedes, co zapewnia niezawodność oraz wysoką jakość komponentów.
Nogi podporowe
Dwuzakresowe nogi podporowe naszych naczep zapewniają stabilność podczas załadunku i rozładunku, umożliwiając obsługę w różnych warunkach terenowych oraz przy różnych obciążeniach.
Pierwsza oś podnoszona automatycznie
Pierwsza oś naszych wywrotek została wyposażona w automatyczny system podnoszenia, co umożliwia łatwe manewrowanie naczepą oraz minimalizuje zużycie opony podczas jazdy bez ładunku.
Składane zabezpieczenie
Tylny składany zderzak zgodny z normami ECE, użyty w naszych naczepach, zapewnia ochronę i bezpieczeństwo.
Płyta sprzęgu
Wyposażenie naszych naczep w płytę sprzęgu z 2-calowym sworzniem królewskim JOST gwarantuje bezpieczne połączenie z ciągnikiem, a także łatwą obsługę i minimalizację ryzyka awarii.
Obciążenie
Osiowy układ naszych wywrotek umożliwia techniczne obciążenie osi wynoszące 3 x 9 ton oraz użytkowe obciążenie osi na poziomie 3 x 8 ton, co pozwala na bezpieczny i efektywny transport różnorodnych ładunków.
Koła
Felgi stalowe w kolorze srebrnym ogumienie 385/65 R 22,5 – 7szt.
Instalacja pneumatyczna
- Układ hamulcowy zgodnie z ECE
- Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
- Układ zawór do wypuszczania powietrza z poduszek podczas rozładunku (Roxrot)
- Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)
Układ hamulcowy
- Układ hamulcowy bębnowy lub tarczowy
- Automatyczna regulacja siły hamowania
- Hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3 (siłownik dwumembranowy)
- System antyblokujący EBS 2S/2M
Układ hydrauliczny
Siłownik hydrauliczny bez zaworu zwrotnego z wężem zakończonym złączem gwintowym Ø 52mm długości 2m.
Instalacja elektryczna
zgodna z przepisami ECE i ADR
- 2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
- 2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
- 2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- Światła obrysowe na bokach naczepy
- Oświetlenie boczne
- Tablice odblaskowe
Nadwozie
Nadwozie naszych naczep zostało starannie zaprojektowane, aby dostarczyć efektywność transportu, wygodę użytkowania i estetyczny wygląd.
Mulda aluminiowa
Aluminiowe profile boczne z wewnętrzną ścianką o grubości 4mm zapewniają wytrzymałość i trwałość konstrukcji, a także lekkość naczepy, co przekłada się na oszczędność paliwa i większą ładowność.
Warianty tylnej ściany
Różne wersje ściany tylnej zapewniają najlepszy możliwy rozładunek, optymalnie dostosowany do poszczególnych zadań transportowych.
Warianty przedniej ściany
Wybór pomiędzy ścianą przednią prostą a skośną pozwala dopasować naczepę do konkretnych potrzeb, zapewniając optymalne warunki załadunku oraz maksymalną efektywność transportu.
Plandeka
Plandeka razem z napinaczami jest zwijana za pomocą korby do prawego boku. Zapewnia stabilność i bezpieczeństwo ładunku.
Pałąki i łańcuch
Trzy wyjmowane pałąki w górnej części naczepy służą do podtrzymywania plandeki. Łańcuch spinający ściany boczne, wraz z ich mocowaniem, zapewnia stabilność i bezpieczeństwo ładunku.
Podest roboczy
Podest roboczy na ramie pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony, z paskiem antypoślizgowym, umożliwia łatwe i bezpieczne czynności obsługowe oraz konserwacyjne.
Skrzynia ładunkowa
- Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
- Zatrzask stabilizujący skrzynię wywrotu HYFIX, ślizgi boczne stabilizujące skrzynię
- Wzmocniona oś zawiasu muldy wraz ze smarowaniem (ślimakowe)
- Na przedniej ścianie muldy stabilizator gumowy siłownika hydraulicznego
- Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnej klapie
Lakierowanie
- Wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
- Lakierowanie w komorze lakierniczej
- Rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021, czerwony RAL 3002
- Mulda lakierowana w kolorze srebrnym RAL 9007, czerwony RAL 3002
Akcesoria
- 2 kliny z mocowaniem
- 6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
- Kosz na jedno koło zapasowe plus koło
- Pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
- Skrzynka narzędziowa
- Tablice wyróżniające szt. 2
- Logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy
Opcje
- Osie z hamulcem tarczowym (tarczowe 430 ET120 mm)
- Alufelgi
- Nogi podporowe aluminiowe
- Licznik kilometrów
- Skrzynia ładunkowa wykonana; na ścianach bocznych od strony klapy w tylnej części skrzyni ładunkowej ściany wyłożone klinami blachy 4mm
- Podłoga – na długości około 3m od tyłu blacha 10mm na pozostałej długości blacha 7mm
- Szyber zbożowy
- Plandeka celna
Dane techniczne
Zamknięcie ściany tylnej
klapa wewnątrz KW
Długość wewnętrzna
7 945 - 11 850 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
27 - 64 m3
Zamknięcie ściany tylnej
klapa zewnątrz KZ
Długość wewnętrzna
8 095 - 12 000 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
28 - 65 m3
Zamknięcie ściany tylnej
klapo-drzwi KD
Długość wewnętrzna
8 330 - 12 240 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
29 - 66 m3
Zamknięcie ściany tylnej
klapa wewnątrz KW
Długość wewnętrzna
7 685 - 11 590 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
26 - 62 m3
Zamknięcie ściany tylnej
klapa zewnątrz KZ
Długość wewnętrzna
7 835 - 11 740 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
27 - 63 m3
Zamknięcie ściany tylnej
klapo-drzwi KD
Długość wewnętrzna
8 070 - 11 975 mm
Szerokość wewnętrzna
2 450 mm
Wysokość wewnętrzna
1 400 - 2 200 mm
Pojemność
28 - 65 m3
Pliki do pobrania
Każdy szczegół, każda cecha i każdy aspekt naczepy jest wyjątkowy. Poznaj je wszystkie.
Odkryj naszą bogatą ofertę
Zachęcamy do zapoznania się z naszą szeroką gamą produktów, gotowych sprostać nawet najbardziej wymagającym potrzebom w transporcie ciężarowym.